AUDI GÉPJÁRMŰ GENERÁTOR BEVIZSGÁLÁS ÉS FELÚJÍTÁS

  • 24 órán belül elmegyünk kérdéses AUDI alkatrészért,

  • Megjavítjuk, és ingyenesen visszaszállítjuk – igen Önhöz! Vagy szerelőjéhez.

  • Akár másnap már vissza is szerelhetik az új, vagy felújított alkatrészt!

  • 1 év teljes körű GARANCIA, új és cseredarabos termékeinkre!

  • Kérjen ingyenes tanácsadást! +3630 303 2171

  • Teher és személyautó, traktor, mezőgazdasági gép, targonca illetve hajó és motorkerékpár generátorokat is javítunk!

Rendeljen ingyenes futárt!

Felújítás vagy cseredarab jobb nekem?

Felújítást ajánljuk az esetek 90%-ban, mert olcsóbb és sokszor gyorsabb megoldás.

A felújítható generátoroknál ez a legjobb ár- érték arányú megoldás!

Cseredarab lehetőségét akkor szoktuk felajánlani ha:

  • A termék a mechanikailag sérült. ( Pl: ház törött, javíthatatlan stb..
  • Amikor nem rendelhető alkatrész a megjavításához..
  • Akkor is ezt a lehetőséget szoktuk ajánlani ha megnövekedett a várakozási idő a felújításra.

Új alkatrészt akkor szoktunk küldeni ha

  • Az eredeti javíthatatlanul rossz,
  • Vagy olyan típus ami nem felújítható
  • Vagy nem áll rendelkezésre alkatrész

Bevizsgálás után, ha Ön úgy dönt akkor felújítjuk a rossz generátort, vagy cseredarabot küldünk Önnek. Akár másnap a szerelő urak már szerelhetik is be!

Hívjon minket most!

Kérdése van? Ingyenes tanácsadásért, hívja szakértőinket!

Mivel foglalkozunk?

  • AUDI generátorok, önindítók bevizsgálásával és felújításával

  • Cseredarabos AUDI alkatrészek értékesítésével

Ingyenes ajánlatot kérek!

AUDI generátor felújíttatás menete:

  • Hívjon minket és a futár már megy is Önhöz, hogy elhozza az alkatrészeketTermészetesen INGYEN .
  • Eztán a szerelő kollégák bevizsgálják, majd a kolléganőnk hívja Önt az eredményekkel.
  • Amennyiben az generátor jó, Önnek csak a bevizsgálást kell kifizetnie. Ha valamelyik alkatrész nem működik megfelelően, ott a lehetőségeit kolléganőnk elmondja Önnek.
    •  A: Felújítjuk     
    • B: Cseredarabot küldünk     
    • C: Újat küldünk
  • Amikor készen vagyunk, hívjuk Önt és visszaküldjük az alkatrészeket az autószerelőjéhez a garancia levelével és a számlával együtt.

Generátor felújítás folyamata

  • A generátor szétszerelése
  • Tisztítás
  • Bevizsgálás, hibák keresése
  • Kolléganőnk hívja Önt a bevizsgálás eredményével
  • Ezután a kopott vagy nem megfelelő alkatrészek cseréje következik az előre leegyeztetett alkatrészekkel. (csapágyak, szimmering, O gyűrű, csúszógyűrű, szénkefe keferugó)
  • Összeszerelés
  • Felújítás utáni próbapadi teszt
Ingyenes ajánlatot kérek!
Hívjon minket most! +3630 303 2171

Kérjen visszahívást!

Szervizünk felszereltségének köszönhetően vállalni tudunk minden felújítható generátor bevizsgálását-javítását. 1 év garanciával!

Hívjon minket most! +3630 303 2171

Ez az amit meg kell kérdezni a kiszemelt cégtől!

  • Milyen márkájú alkatrészekből dolgoznak? /olasz, kínai utángyártott eleve KIZÁRVA a silány minősége miatt/
  • Mennyi garanciát vállalnak a felújításra? /Nagyon fontos kérdés. A gyári új termékekre kb. 1 év szokott lenni. A bontott termékekre csak napok…/
  • Kap számlát?  Ez is nagyon fontos kérdés, mert ez alapján tudja érvényesíteni a garanciális panaszait, ha lennének.
  • A feltüntetett ár számlás ár? Nehogy abba a hibába essen, hogy ez nem lett kitisztázva és a teljesítéskor még 30%-al többet kell fizetnie. Kérjen pontos végösszeget.
  • Mit tartalmaz az ár? Amikkel számolni kell: munkadij, alkatrész költségek, szállítási díj . Ezzekkel a költségekkel a szerelőnek számolnia kell. Az Ön által kapott árban mi van benne? Mit kell pluszban kifizetnie?
  • Önnek kell szállítania a koszos alkatrészeket? Érdemes ezt kikerülni egy futárral vagy egyszerűbb megoldással.
  • Ez a munkavállaló egy cég? Érdemes ennek is utánajárni mert nagyobb a biztonság faktor ha valós cég ál a weboldal mögött.
  • Referencia munkák? Érdemes megnézni, hogy a honlap az internetről leszedett képekkel és szövegekkel van-e tele, vagy vannak saját fotók, esetleg konkrét forgalmazott termékek is? Ezen kívül vannak-e blogbejegyzések, érdekességek a témában?
  • A felújító cég megtalálható-e a Google rendszerében természetes találatként is? HA nem akkor csak a fizetett hirdetései miatt láthatja az ügyfél.
  • Lehet-e a google rendszerében véleményezni a céget? Ezt sokan nem engedik, félve a rossz hírnévtől. Illetve ha lehet, milyen vélemények vannak a cégről? Érdemes megnézni, mert sok minden kiderülhet egy két fontos részletről.

Ez ami az elvárható egy korrekt felújító cégtől:

  • Mi a legtöbb esetben gyári új alkatrészekkel dolgozunk, kivéve ha az ügyfél mást kér./ Tehát egy Denso generátor felújításakor Denso alkatrészeket használunk/
  • Mi minden felújított, cseredarabos és új termékünkre 1 év garanciát adunk. Ezt a garancia lappal és a számlával együtt tudják érvényesíteni az Ügyfelek.
  • Nálunk mindig minden esetben kap számlát az ügyfél. Cégeknek ajánljuk az áfás számla lehetőségét, hiszen el tudják számolni. Magánszemélyeknek pedig alanyi adómentes számlát adunk, ami jóval kedvezőbb lehetőség mint ami cégeknek van fenntartva.
  • Mindig pontos végösszeget küldünk Önnek, így biztos lehet a fizetés összegének helyességében. Csak azt számlázzuk ki amiben előre megegyeztünk, és amit Ön megrendelt.
  • Az áraink minden költséget tartalmaznak. Tehát az ár amit kollégánktól kap, tartalmazza a munkadíjat, az alkatrészköltséget és a szállítást is. Mindig mindent részletesen előre leegyeztetünk Önnel.
  • Ingyenes futárszolgálatunk elhozza hozzánk a bevizsgálandó alkatrészeket. Szerelővel leszerelteti, hív minket aztán a felújítást követően vissza is visszük az Ön által megadott címre. Ön csak begurul a szerelőhöz, aztán kigurul onnan. Legalább 2-3 órája szabadul fel a szállítgatások mellőzése miatt, ami ha tudja mennyit is ér egy órája…. Megéri.
  • A lényegen tartjuk a figyelmet, Önnek jó alkatrészre van szüksége. Mi minden lehetőséget kikutatunk Önnek, és segítünk dönteni. Tiszta lapokkal játszunk, a felelősséget vállaljuk és a dicséretet is örömmel vesszük. Ezeket utólag is köszönjük az eddigi Ügyfeleinknek!
  • A Tamorin Kft-nél ez természetesen teljesen nyitott. Szabadon véleményezhető a cég, és olvashatók a visszajelzések. Néhány ügyfelünk csak a honlapra engedélyezte a véleményének a megjelenítését, így azok csak ott olvashatóak.
  • A Google természetes találataiban is masszív helyet foglalunk el az első oldalon. Ezt a sok pozitív értékelésnek és releváns blog bejegyzéseinknek is köszönhető.

Vélemények

Elégedett ügyfeleink rólunk mondták…

Én nem értek ehhez de mindent nagyon egyszerűen elmagyaráztak. Végül fel lett újítva a generátor és azóta is jó az autó. Én elégedett vagyok, köszönöm!
Laczkó Marianna, Peugeot 308 / Budapest
Bevizsgálták a generátort az autómból és jónak bizonyult. Jó érzés volt hogy csak annyit kellett fizetnem, amennyi előre megbeszéltünk, még úgy is hogy nem történt felújítás. Szívből ajánlom őket!
Rácz Anikó, Székesfehérvár/ Wv Golf
Még mindig nem értek az önindítókhoz, de kicsit közelebb kerültem a témához, mert minden kérdésemre emberi nyelven tudtak választ adni. Kicsit  bizalmatlan voltam, de az egy éves garancia megnyugtatott. Már fél éve hogy megcsinálták nekem az önindítót, és azóta is minden rendben van az autóval. Köszönöm!
Meleg Ildikó, Audi A6 / Tata
Személyesen nem találkoztam senkivel a cégtől, de mindig kommunikálták, hogy milyen stádiumban van az alkatrész. Időközben el kellett utaznom, és emiatt előre vették a munkámat, amit nagyon köszönök! Csak ajánlani tudom a céget mert minden úgy ment ahogy előre megbeszéltük, sőt még gyorsabban.
Szabó Bálint, Békéscsaba
Előre elmondtak mindent a folyamatról, a pontos pénzbeli és időbeli kiadásokról, és pontosan annyit és akkor fizettem amennyit megbeszéltünk. Örülök, hogy végre olyan műhellyel volt dolgom ahol nem értek meglepetések.
Fülöp Sándor, Alsónémedi
Az tetszett a legjobban, hogy nem kellett sehova se vinnem az alkatrészt. Csak telefonáltam, a futár elvitte, pár nap múlva vissza is hozta és kész.  Ennél egyszerűbb nem is lehetett volna. Remélem nem lesz újra ilyen problémám, de barátaimnak csak Őket ajánlom!
Papp Sándor, BMW X5 / Szigetszentmiklós
Úgy alakult hogy nem tudtam visszaérni Magyarországra hétvége előtt, de az alkatrészt már vasárnap vissza kellett hogy szereljék az autómba. A hölgy aki tartotta velem a kapcsolatot, felajánlotta hogy hazaviszi a szivattyúmat (!!!) és átvehetem tőle szombaton, mikor vissza értem. Engem ez a végletekig meggyőzött, és nagyon jól esett. Melegen ajánlom őket mindenkinek!
Tóth Tamás, Eger
Személyesen adtam oda az injektorokat az ügyvezetőnek, aki nagyon kedvesen fogadott és ezután végig telefonon tájékoztatott, hogy hol tart a bevizsgálási- felújítási folyamat. Úgy gondolom korrekt cég, és nagyon kellemes légkörben dolgoznak. Kívánok nekik sok partnert és sikert!
Kiss János, Cégénydányád
Ezen cég honlapja volt a legszimpatikusabb, és a telefonba is nagyon megnyerő volt az Úr. Így őket választottam. Végül rossznak bizonyult az önindító, de olyan kedvezményt kaptam a felújításra aminél jobbat nem találtam. Az autóm azóta is hibátlanul szolgál, és nagyon örülök a garanciának is. Csak így tovább!
Fekete József, Szekszárd
Az szerelőm szervezett le mindent és nekem sehol se kellett belefolynom a munkába. Jöttek és elvitték a szivattyút, majd telefonon megbeszéltük a munkát, ezt követően megcsinálták és vissza is hozták a szerelőnek. Következő héten már tudtam használni az autót. Számlát és garanciát is kaptam. Megbízható cég, ajánlom annak, aki nem szereti a meglepetéseket.
Tézli Tamás, Renault Megane
Minden a megbeszélteknek megfelelően történt. Elvitték, hívtak az eredményekkel, és a felújítás után vissza is hozták. Ami a legszimpatikusabb volt, hogy nem kellett az olajos alkatrészekhez még csak hozzáérnem sem, és nem ért meglepetés. Sok elégedett ügyfelet kívánok nektek!
Kiss Réka, Nyergesújfalu
Olyan állapotban kaptam vissza az alkatrészeket mintha új lenne, még a szerelő is elcsodálkozott. Örülök, hogy ilyen magas minőségben Magyarországon is végeznek munkát!
Gyöngyösi Gabriella, Fót

Kérjen tőlünk ajánlatot, és mi egy órán belül már pontos infókat adunk!

Kérjük töltsön ki minden az mezőt, mert ezek olyan lényeges információk amelyek nélkül nem tudunk pontos ajánlatot adni!

Gyakori kérdések

A nagyra tartott Michael Faraday által feltalált gépezet tulajdon képpen mozgási energiát konvertál át elektromos árammá.  A generátorok váltakozó feszültséget állítnak elő az elektromágneses és a mozgási indukció törvényei szerint. A feladata az akkumulátor ellátása egyenárammal. Tulajdon képpen a célja,  hogy autónkban folyamatosan fel legyen töltve az akkumulátor. Ebből fogyaszt aztán minden elektromosságot igénylő műszer és kényelmi funkció. Továbbá az önindító is innen veszi az energiát az autó indításához.
Az első körös bevizsgálás 5 000 Ft - 10 000 Ft  Ft ami beleszámít a felújítás összegébe. A felújítás alsó határa ez az összeg. Az hogy mennyibe kerülhet maxium, nagyon sok dologtól függ. Bevizsgálás után tudnak a kollégák pontos összeget mondani Önnek.
A generátor felújítás nálunk első körben egy bevizsgálással kezdődik. Ehhez, a kollégák szétszedik a generátort kisebb elemeire, mechanikusan és ultrahangosan megtisztítják a szennyeződésektől majd szemrevételezik. Ezután műszeres vizsgálat következik. Az elkopott, elhasználódott alkatrészeket kicserélik, az ügyféllel történő egyeztetés után. Cserélik a csapágyakat, szimeringet, O- gyűrűt. Kiegyensúlyozzák- cserélik a csúszógyűrűt, szénkefét, keferugót. Ezután, ha megvannak a legfőbb kopó alkatrészek cseréjével, összeszerelik az alkatrészeket, és beállítják. Amikor ez megvan, próbapadi teszt következik, hogy ellenőrizzék a munka eredményességét. A felújított alkatrész készen áll az átadásra!
A generátor meghibásodásának jele, hogy nem indít az akkumulátor.  Ilyenkor természetesen le kell ellenőrizni, hogy az akksi rendben van-e? De alapvetően így mutatkozik meg, ha a generátorunk feladta a szolgálatot. Ha felvillan a töltés jel a műszerfalon, és a hajtásszíjak állapota megfelelő valamint az akkumulátor jó, akkor nagy valószínűséggel új generátort kell vásárolnunk, vagy fel kell újítani a régit.
Alapvetően, ha már nagyon régóta fut gépjárművünk, akkor előbb-utóbb számítanunk kell rá, hogy csökken a generátor teljesítménye. Ezt a hanyatlást gyorsíthatja a sok rövid út megtétele, ilyenkor ugyanis nagyobb használatnak van kitéve az alkatrész. Télen, vagy hideg időben hamarabb jelentkezhetnek a problémák, hiszen több fogyasztó van a rendszerben, és az akkumulátor hamarabb merül. Ha generátor probléma van, akkor sajnos nincs mit tenni fel kell újítani.

Kapcsolat

A Tamorin Kft már ’91 óta áll kedves partnerei rendelkezésére, most a Malomudvarban vagyunk megtalálhatóak az első épületben.

Ha esetleg bejönne hozzánk személyesen, várjuk szeretettel irodánkban:

Tamorin Kft.

Székhely: 1095 Budapest Soroksári út 48, 1 épület fsz. 17 Telefon: +3630 303 2171 E-mail: info@tamorin.hu

Cégadatok

  • Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-078831
  • Adószám: 10598713-2-42

Audi generátor felújítás felújítás:

  • Audi A1 generátor felújítás felújítás
  • Audi S1 generátor felújítás felújítás
  • Audi S3 generátor felújítás felújítás

Az Audi S3 az Audi A3, alsó-középkategóriás prémium autó sportváltozata, vagy ahogy az az angol szóhasználatban elterjedt, „hot hatch”. 1999 óta gyártják, és mind az első mind a második generációs Audi A3 sportverzióját elkészítették.

Mint minden Audi S változat, ez is négykerék hajtású.

  • Audi RS3 generátor felújítás felújítás
  • Audi S4 generátor felújítás felújítás

Az Audi S4 elnevezés eredetileg az Audi 100-as sportverziójának volt a neve, majd a 90-es években történt modell névváltások után, az Audi A4-es sportverziójaként gyártották.

A generációi kombi, limuzin és kabrió változatban voltak megvásárolhatóak.

Mint a legtöbb Audi S modell, az S4 is csak az Audi Quattro négykerék hajtású rendszerével volt elérhető, amely a Torsen-alapú, állandó (nem kikapcsolható) négykerék hajtást használta. Az S4-esek nagyobb és erősebb motorokat kaptak, mint az A4-esek, nagyobb teljesítményű fékeket és felsőkategóriás felfüggesztést, ami más A4-es modellekhez nem elérhető.

  • Audi RS4 generátor felújítás felújítás

Az RS modellek – ahogy a nevük is jelzi – a versenysport (RennSport) utcai változatai. Ezek a gépek a S (8sport) sorozatú modelleknél lényegesebben erősebbek. A sorozat első modellje az Audi RS2 még a Porsche segítségével készült és soros motorja volt, míg a későbbi modellek már a quattro GmbH szárnyai alatt készültek és V motorokkal kerültek gyártásba. Sok kis apróságban is eltérnek egy klasszikus alapmodelltől. Szükség is van ezekre a változtatásokra, hogy az erős motorokkal szerelt gépeket az úton lehessen tartani. Ilyen változtatások mint az autó kerékjárati szélesítései, a karosszéria leültetése és a hatalmas fékek a nagy kerekek alatt mindig is a legárulkodóbb jelei voltak az RS modelleknek. A belső kialakításban nem nagy az eltérés, bár a sportos ülések árulkodóak lehetnek.

  • Audi A5 generátor felújítás felújítás

Az Audi A5 a német Audi AG által készített 2+2 üléses alumínium karosszériás gran turismo. A típus kupé és kabrió változatban is készül, ez utóbbi vászontetős. Az autó formatervét Walter Da’ Silva spanyol származású formatervező jegyzi, az A5 is megkapta az általa kitalált „Singleframe”-hűtőmaszkot.

  • Audi S5 generátor felújítás felújítás

Az Audi A5 a német Audi AG által készített 2+2 üléses alumínium karosszériás gran turismo. A típus kupé és kabrió változatban is készül, ez utóbbi vászontetős. Az autó formatervét Walter Da’ Silva spanyol származású formatervező jegyzi, az A5 is megkapta az általa kitalált „Singleframe”-hűtőmaszkot.

  • Audi RS5 generátor felújítás felújítás
  • Audi S6 generátor felújítás felújítás

Az Audi S6 az Audi A6 nagy teljesítményű változata, amelyet a német Audi állít elő. 1994-ben mutatták be, nem sokkal az ‘A6’ elnevezés megjelenése után, amikor leváltotta az előző ‘100’ generációt. Az eredeti S6 nagyrészt hasonlított az S4 kialakítására, az egyetlen látható változás a védőburkolat és a jelvény volt.

Az S6-os, mint minden S modell, az Audi által levédett quattro négykerék-hajtással szerelt, ezen belül is az S6 a Torsen-hajtású állandó négykerék-hajtással lett ellátva.

  • Audi RS6 generátor felújítás felújítás

Az Audi RS6 quattro, gyakran csak RS6-nak hívják, az Audi A6-nak egy nagyon nagy teljesítményű, csúcsfelszereltségű változata, amit a cég a sportos S6-os modell fölé helyezett. A modell nagykategóriás sportautó, amit az Audinak a nagy teljesítményű autókra szakosodott alvállalatában, a quattro GmbH-nál gyártanak.

A C5 generációs RS6 gyártása 2002 júniusában kezdődött, és 2004 októberéig tartott. A második és jelenlegi C6 generációs RS6-ot az Audi 2007-ben a Frankfurti Autószalonon mutatta be.

  • Audi A7 generátor felújítás felújítás
  • Audi S7 generátor felújítás felújítás
  • Audi RS7 generátor felújítás felújítás
  • Audi A8 generátor felújítás felújítás

Az Audi A8 egy nagykategóriás luxusautó, amelyet a német Audi cég gyárt, és a korábbi Audi V8-as modellt helyettesíti, mint a cég csúcsmodellje. Első generációja 1994-ben jelent meg, és a legtöbb változatot quattro állandó összekerékhajtással szerelték fel, továbbá kevés kivétellel multitronic és Tiptronic automata váltóval szerelték. Az A8-as a Volkswagen D kategóriás platformjaira épült, és két fajta tengelytávval is árulták.

  • Audi S8 generátor felújítás felújítás
  • Audi TT generátor felújítás felújítás

Az Audi TT  itt Magyarországon, Győrben készített sportautó. Jelenleg a harmadik generációját állítják elő, és 2+2 személyes kupé, és 2 személyes kabrió kivitelben vásárolható meg.

Az Audi TT fejlesztése 1994 szeptemberében a kaliforniai Audi Design Centerben kezdődött meg. A TT-t első alkalommal, koncepcióautóként, az 1995-ös frankfurti Motor Show-n mutatták be. A belső tér tervezéséért J Mays, Freeman Thomas, és Martin Smith kapott díjat. A korábban még nem használt lézeres illesztés, ami a csavarok nélküli összeszerelést teszi lehetővé, az Audi TT első generációján kezdték el alkalmazni, aminek bevezetése késleltette az első generáció bevezetését.

  • Audi TTS, generátor felújítás felújítás
  • Audi TTRS, generátor felújítás felújítás
  • Audi R8, generátor felújítás felújítás

Az Audi R8 a német Audi AG 2006-tól gyártott középmotoros, állandó négykerékhajtású sportkocsija. A járművet az Audihoz tartozó quattro GmbH fejlesztette ki és gyártja.

  • Audi Audi Allroad Quattro, generátor felújítás felújítás
  • Audi Q2, generátor felújítás felújítás
  • Audi Q3, generátor felújítás felújítás
  • Audi Q5, generátor felújítás felújítás
  • Audi Q7, generátor felújítás felújítás

Az Audi Q7 a márka első SUV (Sport Utility Vehicle) típusú autója, mely megkapta az Audi egyenarculatát a „Singleframe” nevű hűtőrácsot. Az autó formatervezője Satoshi Wada. Az első modellt 2006-tól gyártja az Audi. A második modellt 2008-tól. A két variáns között nincs sok különbség csupán a lökhárító változott valamelyest és alakítottak a „Singleframe” hűtőrácson.

Érdekességek az AUDI történelméről:

Az Audi AG általában Audiként ismert német autógyártó cég, melynek székhelye a németországi Ingolstadtban található. 1964 óta 99,7%-ban a Volkswagen AG leányvállalata.

Az Audi története az egyik legsokszínűbb az autóipar történelmében. Négy márka, az Audi, a DKW, a Horch és a Wanderer összeolvadásából jött létre 1932-ben, hogy megalapítsa az Auto Union AG márkát, amelynek emblémájául a négy karikát választották. Ez a négy karika a négy márkát szimbolizálja, bár a DKW autógyárnak is ugyanez volt a márkajelzése, így ez nagyban megkönnyítette a cég munkáját az emblémaválasztásban.

Az Audi AG az Audi NSU Auto Union AG-ből alakult 1985-ben. Az Auto Union GmbH és az NSU GmbH tradicionális márkákkal együtt az Audi Tradition készíti és bemutatja az Audi tartalmas és szerteágazó történelmét.

Ferdinand Porsche fejlesztette az Auto Union motorjait, így ő is nagy szerepet vállalt a márka sikerében. 1949 után Ingolstadt lett az Auto Union központja. 1958-ban a Mercedes-szel kötött szövetség hat év után szétesett, mivel az Auto Union vezetősége továbbra is a kétütemű motorokat részesítette előnyben. Az Auto Union fő részvényese, Friedrich Flikk szoros kapcsolatokat ápolt Heinrich Nordhoffal, a Volkswagen vezetőjével, aki 1965-ben átvette a négykarikás márkát.

1969-től Audi NSU Auto Union névre változtatták a cég nevét az NSU beolvadása után, amit 1985-ben Audira egyszerűsítettek. A részben galvanizált Audi 80-as 1972-ben új távlatokat nyitott az autógyártásban, és az Audi 200 5T 1980-as bevezetése sikeresen bevezette az Audi márkát a felső osztályba. Az Audi Quattro állandó összkerékhajtása megjelenésekor világszenzáció volt, amit az Audi alkalmazott először sorozatgyártásban készülő autó esetében, és nem csak a rali világában.

Az Audi csaknem egymilliárd eurós beruházással teljes vertikumú gyárat hoz létre Győrben, ezzel közvetlenül 1800 új munkahelyet teremt és 15 ezer család megélhetését biztosítja; 2013 második felétől, a gyár teljes kapacitású működésétől kezdve, napi 500 autót gyártanak majd.